Nr 1 garnélás kölesrizottó


Ez egy köleses, garnélás, zöldbabos rizottó Török Eszter könyvéből. A könnyű, gyors elkészíthetőség és a hűtőben "porosodó" garnéla miatt választottam mára ezt a receptet. Sokat főzök Eszter könyveiből, amióta kiderült az inzulinrezisztenciám és diétára lettem kárhoztatva. 

Jó eséllyel nem tartanám a diétát, ha mindig fejből kellene valamit alkotnom vagy a klasszikus recepteket átvariálni diétásra. Így is melós a millió más dolog mellett rendszeresen főzni, napi 5-6 étkezést megtervezni. Tehát a könyv hatalmas segítség.  

A színe a paprikától és a currytől lett ilyen, az állaga meg a szétolvadt trappistától kicsit "takony".
Az ízéről holnap fogok tudni nyilatkozni. Az illata semleges. A látvány pedig ilyen egyszerű. Nem látszódnak az úszkáló rákok és elsüllyedtek a sárga zöldbabok is.




Háttérinformációként itt az eredeti recept:

Amit módosítottam: kihagytam a bort (1 dl-ért nem veszek 1 palackkal) és a 4 adag helyett  2-t készítettem. 


Elsóztam. Ezt leszámítva közepesen finom. 





 

Megjegyzések