Nr 6 Tejberizs

 

Ahogy készült: basamati rizst főztem fahéjas, gyömbéres, vaníliás, cukormentes, felvizezett kókusztejjel. Megfőtt és egy darab vízzel higított, felvert tojást kevertem bele és még egy kicsit tovább főztem. Reszelt cukor-és mindenmentes étcsoki került a tetejére. Recept szerint turmixolt édesített málnával készült volna az öntet hozzá, de van a fagyóban sok-sok más gyümölcs, például kék áfonya. Ezzel helyettesítettem a málnát, az édesítést pedig kihagytam.
Eredetileg a fahéj helyett tonkabab ment volna bele, amit egyébként még nem láttam boltban, de a következő alkalomra szeretnék beszerezni belőle és kipróbálni. Lesz következő. Nagyon finom lett. És mennyi féle gyümölccsel tudom majd kipróbálni! Alig várom. 
Különösen örültem, hogy a másfél éve tartó diéta alatt végre sikerült egy jó tejberizst enni. Egyszerűen és viszonylag gyorsan elkészült. Túróval felturbózva vacsira is jó lesz.👌

Frissítés: újra elkészítettem. Szereztem tonkababot. Így még jobb.

Megjegyzések